Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 2, 2013

Happy new year! | Gott nytt år!

I know I'm a little late to the party, but I needed to take a break from a lot of things. But now it's a new year, and I have thought a lot about what I'd like to do with the blog in 2013. It's hard to squeeze blogging into a life with work and kids, but I've decided to keep going and try to focus on all of the positive things the blog brings. I have to be creative. I get new ideas from my research. I get in contact with great and inspiring people. Not bad. I'm not done with all of the thinking yet, but you will see some changes and new features pretty soon.

Jag vet att jag är lite sen på det, men jag behövde ta lite jullov från en massa saker. Men nu är det ett nytt år, och jag har funderat en del på vad jag vill göra med bloggen i år. Lite vinna eller försvinna är det känns det som, det är svårt att klämma in bloggande i ett liv med jobb och barn, men jag har bestämt mig för att fortsätta ett tag till, och fokusera på alla de positiva saker bloggen för med sig. Jag måste vara kreativ. Jag får nya idéer från att göra research. Jag kommer i kontakt med spännande och inspirerande personer. Inte så illa. Jag har inte tänkt klart än, men en del förändringar och nya saker kommer framöver.



Downloadable PDF


Here's a tip for a New Year's activity that you can do with your kids even though the new year has already started. I saw this over at Thirty Handmade Days and got inspired to make my own version in Swedish. Download the Swedish version here. We had really fun filling in A's answers and it will be cool to compare them to his answers to the same questions in the years to come. Happy New Year!

Här är ett tips på en nyårsaktivitet du kan göra med dina barn även om det nya året redan börjat. Jag såg detta hos Thirty Handmade Days och blev inspirerad att göra en egen svensk version. Ladda ner min svenska version här. Det var helt kul att fylla i svaren, och det kommer att bli intressant att jämföra A:s svar med hans svar på samma frågor kommande år. Gott nytt år!

English version at Thirty Handmade Days





No comments:

Post a Comment