Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 11, 2013

Friday Inspiration list: Foxy Friday | Fredagsinspiration: Foxy Fredag


Sew :: Make this foxy collar from the tutorial and pattern from Mollie Makes issue 21!

Sy :: Sy denna snygga rävkrage med hjälp av instruktioner och mönster ur Mollie Makes nr 21!


Sew :: I have lost the link to this fantastic dress! Anyone recognize it? If you know where the photo comes from, please leave a comment and let me know.

Sy :: Jag har tappat bort länken till den här fina klänningen! Någon som känner igen bilden? Om du vet var den kommer ifrån får du gärna berätta i kommentarsfältet.


Sew :: A nice and foxy hoodie from Elise Hooper Designs.

Sy :: En snygg rävhoodie från Elise Hooper Designs.

Sew :: Another foxy dress, this one is from Kiki & Company.

Sy :: En snygg rävklänning till, den här är från Kiki & Company


Knit :: Cool scarf from Meretes monstermønster. She links to the free pattern, don't miss that!

Sticka :: Cool halsduk från Meretes monstermønster. Hon länkar till gratismönstret, missa inte det!

I realized I have pinned a lot of animal stuff on Pinterest lately. But when I looked closer I also realized that there were a ridiculous amount of foxes. Quite unexpected, but I like the bright fox red, and the quite whimsical look of it. I wonder if I'd dare wear the fox collar to work? Would you? What are your favorite fox craft projects?

Enjoy your weekend!

Jag upptäckte att jag pinnat en massa djur på Pinterest på sista tiden. Och när jag tittade närmare upptäckte jag också att det var absurt många rävar. Ganska oväntat, men jag gissar att jag gillar det rävröda och det lite roliga uttrycket de här rävarna har. Undrar om jag skulle våga ha på mig en rävkrage till jobbet? Skulle du? Vilka är dina favoriträvprojekt?

Ha en bra helg!

1 comment:

  1. Kanske kommer klänningen härifrån? http://www.etsy.com/se-en/shop/wildthingsdresses

    ReplyDelete